ספר חדש - מפרשים ותנופה - רוח ים

ספר חדש - "רוח ים"
לאיגוד השיט בישראל מאפיינים של קהילה ולפעמים של משפחה מורחבת. בין רבים מחברי האיגוד היכרות רבת שנים. הם נפגשים בים משבת לשבת, בשלושה רגלים, בתחרויות. לפעמים החיידק עובר בין בני המשפחה, בכל זאת – שלושה דורות של שיט ישראלי כחול-לבן. ובו זמנית, חברים חדשים מצטרפים כל הזמן למשפחה המתרחבת. באופן טבעי, ברבות השנים נקשרו בתוך הענף קשרי חברות, שותפות ואף נישואין.
הענף נולד כאן, מרבית העוסקים בו הם ילידי הארץ, והוא משקף את כישוריהם, את המצאותיהם, את החוצפה הישראלית המפורסמת. לא בכדי ענף השיט מוביל בהישגיו יוצאי הדופן בין כל ענפי הספורט בארץ, פורץ דרך, נחוש ומעז כנגד כל הסיכויים.
בשנתיים ורבע האחרונות עמלנו על יצירתו של ספר השיט התחרותי בישראל עם אנשי האיגוד, שברובם עושים עבודה זו בהתנדבות, וגילי אמיר בראשם. ראיינו עשרות משוגעים לדבר – שייטות ושייטים, גולשות רוח וגולשים, מאמנים, שופטים, מנהלי מועדונים ועסקנים. רבים תרמו ידע, סיפורים וגם תמונות, כך שהתוצר המוגמר והרב-גוני שייך לקהילה גדולה של שוחרי ים, רוח, מהירות ו... פודיומים.
שנתיים ורבע של קבצים, טיוטות, שינויים, תיקונים, הגהות, תוספות, מחיקות, וזהו. השבוע, מכונות הדפוס התחילו לפמפם את גיליונות הנייר, להנשים אותם בצבעים, ומהצד השני מתחילה לידתו של הספר המודפס.
שמחה, התרגשות ותקווה גדולה שיתקבל בקהילת השייטים והגולשים באהדה.

לעמוד הספר בגלריה

פוסטים נוספים

השאר תגובה





תוכן מוגן - לא ניתן להעתיק!

צרפי אותי לרשימת התפוצה לקבלת הצעות וטיפים לתיעוד